вівторок, 4 березня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія

   

НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

Після вивчення даного модуля, я знайшла відповіді на наступні запитання:

1. Яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх
стандартів та і програм та розвивати в них навички 21 століття?
2. Яким чином я можу використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів?
3. Як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття?
4. Як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу?


Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
1. Самостійне здобування знань.

2. Досвід пізнавальної й комунікативної діяльності.

3. Висловлювання власних думок, відчуттів.
4. Залучення до реальної діяльності.
5. Особиста відповідальність за виконання роботи.
    Ознайомилась з навичками 21 ст. і порівняла їх з таксономією Блума і побачила, що три вищих рівня в таксономії Блума мають також своє відображення в навичках 21 ст, але у більш розкритому змісті з відповідним врахуванням особливостей проектного навчання.

  Ознайомилась з декількома приклади проектів і зрозуміла, що неважливо яка тема, який предмет,  а важливо те, як ти зумієш розкрити свій творчий потенціал і в втілити його в розробці і створенні навчальних проектів.

  Важливим моментом в даному модулі для мене - було створення публікації, адже вона має бути привабливою і цікавою, водночас інформаційною і не перенавантаженою текстом.

     Метод проектів є чудовим і надзвичайним методом в навчальній діяльності, адже завдяки
проектному навчанню учні розвиваютья всесторонньо, вони можуть віднайти в проекті те, що найбільше відображає їх сутність, їх потреби та вподобання, а головне учні вчаться працбвати в команді, розподіляти обов'язки, самоперевірка, самооцінювання, що є дуже важливим у подальшому самостійному житті. Вже тут у  них формується їх перший досвід, переконання, погляди на майбутнє. Адже уміння планувати свою діяльність, розподіляти час, проводити самнавчання і самоконтроль - все це чекає кожного учня у дорослому самостійному житті.
З'явились певні ідеї і бачання свого проекту, вже проглядаються основні аспекти побудови проектної діяльності при проходженні даного курсу. 
    Деяка складність виникає в тому, як все ж таки зробити проект дійсно ефективним, змістовним і цікавим?
Зрозуміла, що планування вичення теми - це складний процес, і мабуть з кожним пройденим етапом буде корекція плану, адже з кожним разом все краще формується бачення і представлення свого проекту.
   Зробила висновок, що докладний і деталізований план вивчення теми допоможе мені організувати учнівську діяльність як під час проведення проекту, так і по його завершенні.

 Змістовність даного модулю досить таки насичена і корисна для майбутнього вчителя, і не тільки.  Виникла деяка складність з навичками 21 ст, вони є значно змістовнішими і глибшими ніж ми звикли (у традиційному навчанні). Але в загальному є успіхи у проходженні даного модулю, сподіваюсь, що й інші під силу!

 
 


Немає коментарів:

Дописати коментар