вівторок, 11 березня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія


ДОСЛІДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТАХ



Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
  1. Як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів? 
  2. Як Основні запитання підтримують навчання і розвиток учнів в проектній діяльності?
  3. Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття?
  4. Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу? 
Учні на уроках уже не будуть просто пригадувати та переказувати відомості, вони застосовуватимуть нові знання, щоб вирішувати цікаві проблеми з життя. 
Необхідно створювати проекти таким чином, щоб вони вимагали  від учнів використання знань, щоб переконати інших, що вони справді розуміють матеріал.  Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей не дають повноцінно побачити чи учні розуміють матеріал.

У наш час  проекти мають бути запропоновані вчителем для учнів на основі державних освітніх стандартів та програм для того, щоб гарантувати, що вони опановують потрібний матеріал та здобувають навички, передбачені навчальними програмами.

Основні запитання  спонукають учнів до дослідження та мислення. Основні запитання проекту пов’язують декілька навчальних предметів та розкривають теми, що є цікавими та важливими для учнів. З'ясувала які є основні питання проекту:

Основні запитання проекту є дуже значимими для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним. 


Я зрозуміла призначення основних запитань проекту, а саме з етапами створення портфоліо, розробка основних спонукаючих запитань, використання навчальних  дослідженнь у проектах. 
Зробила висновок, що успішність реалізації учнями навчального проекту залежить від того, наскільки добре вчитель бачить кінцеву мету навчання та результати проектів, створені учнями продукти проектів та вміє будувати навчання навколо важливих  понять та концепцій. Вчителю потрібно переконатися, що вправи, які він запланував, допомагають  учням досягати поставлених навчальних цілей та розуміти головні концепції теми або ж побачити більш «загальну картину».




Немає коментарів:

Дописати коментар