вівторок, 22 квітня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія

ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ


Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на наступні запитання:

  1. Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів? 
  2. Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів? 
  3. Яким чином навички з технологій пошуку в Інтернеті та знання критеріїв оцінювання веб-сторінок можуть покращити навчання ваших учнів?
  4. Яка допомога та інструкції знадобляться вашим учням для того, щоб вони здійснювали ефективний пошук ресурсів Інтернету та навчилися критично оцінювати веб-сторінки? 
  5. Як ви будете оцінювати вміння учнів критично оцінювати Інтернет-ресурси?
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Інтернет надає багато можливостей для заохочення учнів до навчання, використання Інтернет-ресурсів підвищує ефективність навчання, значно зменшує час на пошук інформації, їх використання дає можливість формувати навички 21 століття, а також необхідність аналізувати різні Інтернет-ресурси.


Мережу Інтернет можна використати на будь-яких етапах проектної діяльності: . 
1. Представлення різних засоби оцінювання,  критерії оцінювання до кожного пункту навчального проекту -  на сайті чи блозі, використати хмарні технології.
2. Надати систему документів і файлів, створення відповідних назв, тому що документів досить таки багато, що б не заплутатись і з першого разу розуміти який зміст того чи іншого документу.
3. Створення "Словника" для якого необхідно визначити терміни з якими учні ймовірніше зустрічаються вперше.
5. Представлення  учнівських робіт.
6. Оформлення належним чином використані учнями Інтернет-джерела.
7. Визначити спосіб спілкування з учасниками проекту: створення спільного середовища в мережі Інтернет, використання блогу, сайту.

При складанні дослідницьких проектних завдань важливо зробити їх такими, щоб вони не спонукали учнів до плагіату, щоб учні не намагалися «списати» результати досліджень з раніше зроблених іншими дослідницьких робіт.
Оскільки учні використовують Інтернет-ресурси для проведення досліджень, важливо навчити їх знаходити потрібні дані та ділитися знайденими ресурсами з іншими учнями, використовуючи сервіс для спільного збереження закладок для груп за темами.

Зробила висновок, про те наскільки корисними є Wiki-сторінки, їх особливості та переваги в проектній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар