ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
- Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів?
- Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів?
- Яким чином навички з технологій пошуку в Інтернеті та знання критеріїв оцінювання веб-сторінок можуть покращити навчання ваших учнів?
- Яка допомога та інструкції знадобляться вашим учням для того, щоб вони здійснювали ефективний пошук ресурсів Інтернету та навчилися критично оцінювати веб-сторінки?
- Як ви будете оцінювати вміння учнів критично оцінювати Інтернет-ресурси?
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Інтернет надає багато можливостей для заохочення учнів до навчання, використання Інтернет-ресурсів підвищує ефективність навчання, значно зменшує час на пошук інформації, їх використання дає можливість формувати навички 21 століття, а також необхідність аналізувати різні Інтернет-ресурси.
Мережу Інтернет можна використати на будь-яких етапах проектної діяльності: .
1. Представлення різних засоби оцінювання, критерії оцінювання до кожного пункту навчального проекту - на сайті чи блозі, використати хмарні технології.
2. Надати систему документів і файлів, створення відповідних назв, тому що документів досить таки багато, що б не заплутатись і з першого разу розуміти який зміст того чи іншого документу.
3. Створення "Словника" для якого необхідно визначити терміни з якими учні ймовірніше зустрічаються вперше.
5. Представлення учнівських робіт.
6. Оформлення належним чином використані учнями Інтернет-джерела.
7. Визначити спосіб спілкування з учасниками проекту: створення спільного середовища в мережі Інтернет, використання блогу, сайту.
При складанні дослідницьких проектних завдань важливо зробити їх такими, щоб вони не спонукали учнів до плагіату, щоб учні не намагалися «списати» результати досліджень з раніше зроблених іншими дослідницьких робіт.
Оскільки учні використовують Інтернет-ресурси для проведення досліджень, важливо навчити їх знаходити потрібні дані та ділитися знайденими ресурсами з іншими учнями, використовуючи сервіс для спільного збереження закладок для груп за темами.
Зробила висновок, про те наскільки корисними є Wiki-сторінки, їх особливості та переваги в проектній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар