вівторок, 22 квітня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія

СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВРОБІТНИЦТВО В ІНТЕРНЕТІ 



Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на основні запитання модуля:

  1. Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
  2. Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
  3. Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів? 
Ключовими ідеями даного модуля є:
  • Використання електронної пошти, чатів, миттєвих повідомлень, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. 
  • Використання блоґів, вікі та онлайн-документів для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюватимуть спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Це відбувається за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет.

Існує декілька Інтернет-сервісів для підтримки спілкування та заохочення співпраці учнів у проектах:  – блоґами, вікі, сервісом спільного збереження закладок на сайти, опитувальниками.

Це модуль став коисним тим, що я поглибила свої знання про різні Інтернет-ресурси та можливості їх використання у проекній діяльності учнів. Для себе взяла наступне: для того щоб мій блог став більш привабливим і цікавм необхідно використовувати наочні зображення, вкладення,  відео, анімації, посилання на Інтернет-джерела, необхідно надати можливість користувачам спілкуватись, залишати коментарі, поради. 

Вчителю необхідно звернути увагу на безпечну роботу учнів в Інтернеті, надати поради та наголосити на кількох правилах. Ви можете переглянути  декілька простих порад по «Мережевій  гігієні» за посиланням.



Немає коментарів:

Дописати коментар