ФАСИЛІТАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
- Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб?
- Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
- Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
Цей модуль допоміг мені
з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме
в організації процесу колективного вирішення завдань у групах.
Потрібно формувати навички, які дозволяють ефективно організовувати
обговорення та вирішення складної проблеми без втрат часу. При цьому
організувати максимальне залучення учасників, спонукати їх до
навчально-проектної діяльності, і водночас бути "нейтральним"
учасником цього процесу, не бути прихильником однієї з груп. Тобто фасилітатор
сприяє, наштовхує, дає поради, але не вирішує сам проблем, тобто залишається
спостерігачем з правом "корегування" діяльності учнів.
Фасилітатор має допомагати дитині в
усвідомленні себе як самоцінності, підтримувати її прагнення до саморозвитку,
самореалізації, самовдосконалення, сприяти її особистісному зростанню,
розкриттю здібностей, пізнавальних можливостей, актуалізовувати ціннісне
ставлення до людей, природи, національної культури.
Звісно ж на допомогу прийдуть комп'ютерні технології, за допомогою який можна ефективніше навчати учнів відповідно до їх навчальних потреб. Але знову ж таки потрібно звернути особливу увагу на їх місце у навчально-проектній діяльності, доцільність та доречність, на особливості використання тих чи інших технологій на різних епах проекту. Незабувати про форми оцінювання та самооцінювання, правильну постановку запитань і також наголосити учням про безпечну роботу в мережі Інтернет.
Роль фасилітатора в навчально-проектній діяльності учнів:
Немає коментарів:
Дописати коментар