понеділок, 12 травня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

ФАСИЛІТАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ



Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на основні запитання:

  1. Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб?  
  2. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора? 
  3. Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?                                          
     Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме  в організації процесу колективного вирішення завдань у групах.  Потрібно формувати навички, які дозволяють ефективно організовувати обговорення та вирішення складної проблеми без втрат часу. При цьому організувати максимальне залучення учасників, спонукати їх до навчально-проектної діяльності,  і водночас бути "нейтральним" учасником цього процесу, не бути прихильником однієї з груп. Тобто фасилітатор сприяє, наштовхує, дає поради, але не вирішує сам проблем, тобто залишається спостерігачем з правом "корегування" діяльності учнів. 

     Фасилітатор має допомагати дитині в усвідомленні себе як самоцінності, підтримувати її прагнення до саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення, сприяти її особистісному зростанню, розкриттю здібностей, пізнавальних можливостей, актуалізовувати ціннісне ставлення до людей, природи, національної культури.

   Звісно ж на допомогу прийдуть комп'ютерні технології, за допомогою який можна ефективніше навчати учнів відповідно до їх навчальних потреб. Але знову ж таки потрібно звернути особливу увагу на їх місце у навчально-проектній діяльності, доцільність та доречність, на особливості використання тих чи інших технологій на різних епах проекту. Незабувати про  форми оцінювання та самооцінювання, правильну постановку запитань і також наголосити учням про безпечну роботу в мережі Інтернет.

 Роль фасилітатора в навчально-проектній діяльності учнів:





Немає коментарів:

Дописати коментар