вівторок, 6 травня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ  НАВЧАННЯ РІЗНИХ УЧНІВ


Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на основні запитання:

  1. Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
  2. Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів? 
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - важливу роль відіграє формуюче оцінювання, яке проводиться протягом вивчення теми за допомогою використання формальних та неформальних методів.

Найкраща допомога вчителя  учням в ефективній самоспрямованості навчання полягає в наступних аспектах:

Під час організації навчального процесу з врахуванням навчальних потреб учнів, відбувається оцінювання не лише вчителями, а також учні оцінюють один одного, окрім того учні оцінюють себе. Коли вони оцінюють власні дії та результати своєї роботи, вони не лише звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюються результати їхньої роботи. Такий навчальний маневр привчає учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх розумових процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні плани, шляхи вирішення завдань для того,  щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар