вівторок, 22 квітня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

СТВОРЕННЯ ПРИКЛАДУ УЧНІВСЬКОЇ РОБОТИ


Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на основні запитання:

  1. Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?
  2. Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
  3. Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
  4. Як створення вами прикладу учнівської роботи допоможе уточнити очікування від проекту учнів та покращити План вивчення теми?

 



Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:





  Інформаційно-комунікаційні технології можна ефективно використовувати для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.  Створивши власний (вчительський) блог, можна надати можливість учням проходити різні тести, вирішувати завдання в мережі Інтернет, де вони зможуть побачити свої помилки і спрямувати роботу у правильному напрямку. Це полегшує вчителю моніторинг роботи учнів над проектом.
При створенні прикладу учнівської роботи можна побачити, які типові помилки можуть виникати в учнів під час створення власної роботи. Таким чином вчитель може наголосити на них і уникнути зайвої втрати часу, тим часом підвищується продуктивність учнівської діяльності.
Забезпечити досягнення учнями навчальних цілей можна, якщо учням були надані, розроблені заздалегіть, інструкції щодо роботи в тому чи іншому середовищі, методичні поради, приклади робіт – зразки, а також форми само оцінювання своєї роботи учнями.
Учнівське самооцінювання сприяє розвитку мислення учнів. Під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення, а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар