вівторок, 6 травня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

ОЦІНЮВАННЯ  ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У  ПРОЕКТІ


Під час вивчення даного модулю, я найшла відповіді на основні запитання:

  1. Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
  2. Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
Головні ідеї модуля


   Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме те, що оцінювання необхідно добре обдумати і створити його на основі визначених потреб учнів, врахувавши їх вікові, фізіологічні можливості. Саме оцінювання має бути доступним (зрозумілим) для учнів, критерії мають відповідати навичкам 21 століття з урахванням саме тих потреб учнів. І лише тоді, коли оцінювання є відповідним, варіативним, індивідуальним (тобто в кожної групи свої критерії оцінювання відповідно до поставлених завдань і цілей проекту).
   Я зрозуміла, що над Оцінюванням потрібно справді попрацювати і створити їх такими, щоб вони максимально були зосереджені на потребах учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар